Hybride dienstverlening en bedrijfsvoering doorontwikkelen

Raadsbesluit 09-11-2022 Voorstel begroting 2023-106
Hybride werken is een structureel onderdeel geworden van onze bedrijfsvoering. Het biedt ons kansen voor de dienstverlening, verbetert onze positie op de arbeidsmarkt en draagt bij aan het werkplezier. Ook zijn we hierdoor voorbereid om in de toekomst onze dienstverlening, desnoods minimaal, draaiende te houden.
Deze manier van werken vraagt de nodige investeringen in ICT-middelen, in het gebouwenbeheer van de gemeente en van onze werkprocessen. Deze onderdelen (personeel, gebouwen en ICT) proberen we samen te brengen om een toekomstbestendige en duurzame manier van werken in te richten.
Kwaliteit (toelichting)
Na de smartphones zijn de medewerkers voorzien van gemeentelijke laptops. Deze laptops zijn alle voorzien van standaard applicaties en beveiligingsmaatregelen om de beveiliging van de gemeentelijk gegevens goed te kunnen waarborgen. In 2024 zullen o.a. de vergadersystemen vervangen worden en kan via Outlook gereserveerd worden.
Geld (toelichting)
2023-106: € 50.000 incidenteel 2023-106: € 25.000 structureel |